
Aga igatahes tekitas see roheline kampaania teiste hulgas erutust ka ühes mu tuttavas, kes mõtles välja ja pani üles antikampaania saidi. Pull on see, et asi levis plahvatusliku kiirusega üle Eesti ja mõne tunni pärast oli asi üleval juba nii Delfis (http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/article.php?id=20892793) kui Õhtulehes (http://ohtuleht.ee/index.aspx?id=311739). Ja väga heade pealkirjadega. Tegelikult on see päris naljakas, kuidas sellised asjad Eesti meediaruumis ning netimaailmas levivad. Ja mismoodi tekivad versioonid asja autorite ning eesmärkide suhtes. Juba on välja käidud, et tegemist on tolle kurikuulsa erakonna poliitiliste oponentide ehk siis nende teiste erakondade vastulöögiga, kaalutletud ja teadliku kontrakampaaniaga jne. Kui nad vaid teaksid, et tegelikult on küsimus lihtsalt ühe kuti sünnipäevahommikul tärganud ideega, mis kohvipausi ajal üles riputatud ning sõpradele laiali saadetud...
Terv., Peep
PS! Ma ei kirjuta saidi autori palvel tema nime, ega ka erakondade nimesid sellepärast, et vastasel korral hakkavad siia blogiruumi eksima kõikvõimalikud neid guudeldavad inimesed, kelle jaoks Riinu ja minu kirjatükid ei ole ilmselt huvipakkuvad.
No comments:
Post a Comment